25/09/2009

Jom kembali belajar

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah. Setelah hampir 3 bulan bercuti di Malaysia, kini sudah tiba masanya untuk saya kembali ke bumi asing demi meneruskan perjuangan sebagai seorang Muslim yang belajar. Semoga pengajian dalam tahun 2 akan dipermudahkan oleh Allah swt, insyaAllah.

Berikut adalah jadual penerbangan saya dari KLIA ke London Heathrow.

Tarikh dan waktu berlepas : 28 September 2009, 2340
Tarikh dan waktu ketibaan : 29 September 2009, 0550

Semoga sepanjang cuti summer kali ini memberi saya seribu satu manfaat dan pengajaran untuk saya lebih maju. Doakan perjalanan pulang saya selamat. Dan semoga kita berjumpa lagi untuk masa akan datang.

Jom kembali belajar!!


[0987411.jpg]



"Islah Nafsak, Wad'u Ghairak".

2 comments:

aslam yusof said...

salam
da lama x dgr berita
sihat?
ak dh lama carik no nk kontek hg
tp baru hari ni ak dpt, tu pun ttba rasa nk buka fs (y da brap bulan x buka), alhamdulillah jumpa blog hg
weh, bg contact no hg kt uk n m'sia
sng ckit kalau ada apa2,
aritu hg balik pn ak dgr2 org smbng ja..xtaw cara nk kontek hg..rindu jgk la nk jumpa..haha
semoga ukhuwah y terjalin sepanjng di jenan kekal..amin..all da best bro!

aslam yusof said...

satu lagi, mcm mana hg bole mula berubah? alhamdulillah, ak srnk sgt2 sbb antara org y ak respect berubah utk kembali lebih baik.. dis is my contact no. 013-5065340. n my emel
aslamyusof9@gmail.com