30/06/2009

Mari pulang

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah. Masa yang dinanti-nantikan hampir muncul. 1 Julai semakin hampir di dalam kalendar hidup saya. Kenapa ia begitu bermakna? Hari lahir sayakah? Hari perkahwinan sayakah? Hari graduasi sayakah? Semuanya salah. Jawapannya hanya satu.

Tarikh penerbangan saya balik ke Malaysia!

Sedar tak sedar, hampir setahun saya berada di bumi asing UK ini. Tidak sabar rasanya ingin pulang ke Kampung Pengkalan Arang. Berjumpa ibu bapa, adik beradik, saudara mara, ayam, itik, kambing, lembu dan sebagainya.

InsyaAllah jadual penerbangan saya seperti berikut;

London-Kuala Lumpur

Tarikh bertolak : 1 Julai 2009
Masa bertolak : 2200
Flight : MAS
Tempat : Heathrow Airport

Tarikh ketibaan : 2 Julai 2009
Masa ketibaan : 1725
Tempat : KLIA

Kuala Lumpur-Kuala Terengganu

Tarikh bertolak : 3 Julai 2009
Masa bertolak : 2000
Tempat : Subang Airport
Flight : Firefly

Tarikh ketibaan : 3 Julai 2009
Masa ketibaan : 2100
Tempat : Sultan Mahmud Airport

Doakan perjalanan saya semoga selamat dan lancar. InsyaAllah. Cuak juga rasanya balik sorang-sorang ni. Hehe. Dan saya dijangka pulang ke UK semula pada 28 September 2009. InsyaAllah. Semoga kita semua berjumpa lagi di masa akan datang. Sekian.



"Islah Nafsak,Wad'u Ghairak".




2 comments:

Anonymous said...

salam

smoga slamat smpai...

Anonymous said...

smoge slmt sampai...nk kirim kepok leko blh?